6 May 2013

Projekt Stôl & Assault squad Remus

Niekedy v priebehu minulého týždňa som dokončil stôl aj pár terénov k nemu.
+++Opustená pevnosť+++ 

+++Stôl - rozbitá cesta, zabudnuté vlhké lúky na Aterna Prime+++
 +++Socha svätca na Aterna Prime+++
Už sa neviem dočkať, kedy si na stole zahrám. V poslednej dobe som mal doma celkom prázdno z rozličných dôvodov. Ale zajtra by sa to už mohlo zmeniť. Dal by som nejaký slabší report.

Pár vecí mi nevyšlo, najmä väčšia diverzita tráv, ale s tým sa ešte viem pohrať. Skúsim dokončiť a pridať ešte pár skál a kamenia a machu. I keď taká vysoká úroveň detailov je vhodná skôr pre železničného modelára...
Čo je fakt najväčšia otrava na stoloch je ten "flock". Nefunguje ako má, presvitá ním zaschnutý Duvilax a v byte sa vznáša ešte dva-tri dni po...

V štvrtok večer som finišoval aj s útočnou jednotkou ôsmej centúrie seržanta Remusa. Ak sa nemýlim je to už 130 domalovaný mariňák, ktorý prešiel aj "prefarbením" keď som sa konečne odhodlal viac odlíšiť svoju kapitulu od Ultramarines.

 +++Jednotka Remus a úplne vľavo apothecary Allacron (v prípade ak budem hrať ako Blood Angels)+++



No comments:

Post a Comment